dimanche 29 septembre 2013

Apel la discriminare

Doamnelor si Domnilor, 


Tocmai citesc ce scrie Dl. Ion Jinga, ambasadorul Romaniei in Regatul Unit. Iata titlul: 


"Compatrioții mei nu au niciun motiv să se simtă vinovați 

că sunt români în Marea Britanie".



Titlul este derutant, recunoasteti. Pai cum sa ne simtim vinovati, noi care am invatat de la Furdui Iancu si Tudor Gheorghe sa ne simtim mandri (ca suntem romani, evident).  Neintelegand povestea cu vina, deschid linkul cu pricina (cel de mai sus).  Si aflu...soc, si groaza! Romanii sunt discriminati in Marea Britanie. Va dati seama cat de crunta este discriminarea rasiala pentru exponenti ai unei natiuni ce nu a practicat NICIODATA discriminarea? O natiune pura ce nu are cunostinta de Holocaust si care i-a primit cu bratele deschise pe evrei, o natiune in mijlocul careia rromii au fost primiti cu bratele deschise (e drept, ca acesti rromi, nerecunoscatori fiind au plecat brambura prin Europa ca sa ne puna bete in roate cu integrarea in Schengen...), o natiune ce nu si-a permis niciodata sa vorbeasca despre maghiari in termenii "Dzeii mamii lor de bozgori nenorociti!". 

Evident, afland ca romanii verzi si adevarati sunt discrimnati de occidentali, m-am alaturat cauzei in mod instantaneu. 

Sa luptam impotriva discriminarii, moarte rasistilor! Ura! 

Ooops...am o mica problema tehnica. Pe mine nu m-a discriminat nimeni fiindca sunt purtator de pasaport mioritic in ultimii 15 ani... (nici in Franta, nici in Israel, nici in Canada, nici in Germania...).  

Deci cum o scot la capat, cum argumentam? 

Pai nu prea stiu, dar am o ideea. Dragi romani, discriminati-ma Dvs. de exemplu, dupa care scriem o scrisoare (tot anonima) in care explicam cum sunt romanii discriminati. Alta solutie nu vad, derbedeii astia din comunitatea europeana nu se sinchisesc nici macar sa ma discrimineze asa cum trebuie! 

Ah, de-ar fi nevolnicii de occidentali oleaca mai romani si eu oleaca mai rrom, nu ma mai plangeam eu acum in lipsa de idei si solutii...!

Dar ca sa nu mai lungim vorba, fac un apel la Dvs., frati romani, sa ma discriminati ca sa pot si eu sa scriu o scrisoare Dlui Ambasador si, de ce nu, sa ajung si eu la TV, pe Facebook etc...

Daca nu stiti exact cum sa ma discriminati, ganditi-va ca sunt 40% evreu si 40 % rrom. Dupa aceea totul se va simplifica. Cu siguranta. 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire